Re: Zbierzność kolorów w monitorze

Autor: Michał Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 17:15:17 MET DST

> No i w czym problem ?
> Weź np. program "Nokia monitor test" i wyreguluj swój monitor.

Ten test mi jedynie pokaże, że zbieżność jest do luftu i tyle. Takie rzeczy
robi się poprawiając cewki na kineskopie (jeśli nie ma czegoś takiego w
osd), lub odpuszcza jeśli to wina odkształconej siatki wewnątrz kineskopu.
Programowo raczej nic nie zwojujesz, chyba, że o czymś nie wiem...

Pozdrawiam