RAM once again:>

Autor: Dawid <deja_at_csk.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 15:56:03 MET DST

Jest sobie kosc FI 256mb pc133 obustronna of course.
Jak zaaplikuje ja na plytke glowna <nie wymieniam nazwy bo efekt jest ten
sam na roznych mainboardach> przy taktowaniu 100Mhz bios ja ladnie wykrywa,
ms-dos ja ladnie wykrywa. Laduje mi sie system WINdoWS i w trakcie odpalania
ekranu powitalnego bluescreen i reset. Taktuje ta sama pamiec zegarem 133MHz
i efekt jest nastepujacy Bios widzi, Dos widzi, Windows sie odpala ale w
momencie jak zaczynaja sie z autostartu uruchamiac jakiekolwiek aplikacje
wywala mi mase bledow i system jako taki nadaje sie juz tylko do restartu.:>
Sprawdzana byla samopas jak i w konfiguracji z innymi koscmi, w roznych
ustawieniach <chodzi o zmiane slotow>. Jakies sugestie???:> Do kosza z nia
czy jak?:>