myszka wariuje,, !

Autor: ydek <ydek_at_wp.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 15:34:55 MET DST

problem jest taki: co jakis czas podczas pracy na komputerze zaczyna
wariowac myszka. Objawia sie to tym, ze w pewnym momencie podczas pracy
myszka wskaznik 'lata' po ekranie, z efektem takim jakby co jakis czas
przyciskane byly przyciski. Po czym po kilku chwilach wszystko powraca do
normy.
W pierwszej kolejnosci wine zrzucilem na myszke a4-tech na ps2, ale po
wymianie na pozyczonego logitecha na usb dzialo sie to samo, tyle tylko ze
moze na mniejsza skale.
Drugi powod jaki mi przychodzi do glowy to jakis konflikt z innym
urzadzeniem, ewentualnie plyta glowna. Ale nic nie udalo mi sie zrobic.

Co moze byc tego przyczyna? i jak sobie z tym poradzic?

sprzet to Duron 1,6 ghz na ecs k7s5a pro (sis735), 128mb 133mhz sdram (no
name), riva tnt m64 32mb, barracuda 7200.7 80GB, cdrom LGx52.
na tym wszystkim windows xp professional

i 2 problem.
Od czasu do czasu (rzadziej) samo zmienia sie FSB z 133 na 100mhz.
Bateryjka na plycie sprawna. Bios najnowszy. Czy przyczyna tego moga byc
pamieci? plyta obsluguje i sdr i ddr,, wiec moze procesor nie wspolpracuje
dobrze z tymi zainstalowanymi sdr'ami?
jak sie z kolei teg problemu pozbyc?

dzieki za pomoc,
pozdrawiam