grafika w laptopie

Autor: Ziuto <ziutoslaw_at_poczta.fm>
Data: Fri 28 May 2004 - 14:52:04 MET DST

Witam, mam nastepujący problem i prosze o pomoc.

Mam laptopa TOSHIBA Satellite 5100-603 w którym to stndardowo ustawia sie
rozdzielczość ekranu 1600x1200. Niestety przy tej rozdzielczości wszystkie
ikony, czcionki w programach są bardzo małe, strony internetowe (np. onet)
są "obcięte" po bokach. Zmieniłem wielkość czcionki w ustawieniach ekranu na
120 dpi, ale to nie wiele pomogło. Jeśli natomiast zmniejszę rozdzielczość
ekranu to wszystko powraca do "normalnych rozmiarów" natomiast robi się tak
jakby było delikatnie zamazane.
Czy ktoś zna jakieś lekarstwo?

Jescze raz bardzo dziękuję za ewentualną pomoc.

pozdrawiam