Emule i BiTtorrent zawieszają...

Autor: Grover <newlife_at_tenbit.pl-nospam>
Data: Fri 28 May 2004 - 13:48:27 MET DST

Mam taki dziwny problem z komputerem i nie wiem kompletnie od czego to
zależy. Mianowicie przy zamykaniu eMule albo klienta Bittorent - Azureusa po
kilku sekundach kompletnie zawiesza mi się cały komp, tak że nawet nie można
ruszać myszką. Pomaga tylko twardy reset. Dziwne bo żadne inne programy przy
zamykaniu nie powodują takich problemów, a używam dosyć dużo innych
aplikacji. Poza tym komp potrafi stać 3 dni non-stop z włączonym eMule,
można wtedy robić różne rzeczy, pisać na Wordzie, gadać na GG, odpalać
programy graficzne itd. ale komp zawiesza się dopiero jak wyłączam mułka
albo torrenta. System to Win 98 SE, poza opisanym nie mam z nim żadnych
problemów. Komp Pentium III 700, płyta ASUS, 384 MB RAM'u, karta Geforce 3
Ti 200, nic oczywiście nie podkręcane. Jak by ktoś coś mógł pomóc to był bym
dźwięczny.

Pozdrawiam