Re: co ma lepsze basy?

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 13:04:46 MET DST

> Niemniej w większości przypadków właśnie w ten sposób używam tego
> zestawu.

ok tylko po co mi tyle glosnikow? :) dwa sa od wiezy z pieknym dzwiekiem i
chcialem dolozyc jeszcze 2.1 zeby mnie dzwiek otaczal. sama glosnosc nie
jest tak istotna bo mam maly pokoik no i tu wlasnie sprawa- gdzie ja
postawie te wszystkie glosniczki :)

pytanie OffTopiczne- w sigu (ktory jest za dlugi) masz samsunga 959nf. jak
on sie spisuje? ile go juz masz? nie piszczy jeszcze? czy przy wysokiej
czestotliwosci (100HZ) nie ma pogorszenia ostrosci obrazu przy 1280x ?
potrzebuje dobrego i w miare nie drogiego monitora do grafiki....

pozdrawiam
Andre