Pomocy! System nie widzi partycji

Autor: Mario <grudzien86_at_go2.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 12:01:34 MET DST

Witam

Proszę o pomoc.
Podczas próby zmiany rozmiaru partycji programem Partition Magic 7.0
nastąpił "zwiech". Po resecie jedna z partycji nie jest widoczna w systemie.
Partition Magic ją widzi jako nieznany typ - "PqRP" a powinna być FAT 32. A
i rozmiar ma dziwny bo jest cała pełna tzn. nie ma wolnego miejsca. Na tej
partycji mam bardzo ważne dane - chciałbym aby wszystko wróciło do stanu
przed zabawą PMagiciem7.
U mnie PM na tej partycji ma tylko aktywne opcje Format i Delete.
Wiem że moge zrobić format i później Easy Recovery 6 ale wtedy zmienia nazwy
plików i ogólnie kibel straszny.

Jeżeli to ma znaczenie to jest to dysk Baracuda 120 GB 7200
Partycje jakie były to: C-WIN98SE, D-"BIG"(teraz jej nie ma), E-WinXPPro,
F-"Gry"

Z góry wielkie dzieki.

Pozdrawiam