Re: Dysk 160GB

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 23:56:06 MET DST

> bo to niebezpieczene:)

hmm, ciekawe rzeczy powiadasz. a ja mam 90 GB partycje (dysk logiczny w
rozszerzonej) i dziala juz ponad rok bez bledow. Intensywny odczyt i
zapis, duzo malych plikow.

> niby moze byc wiecej, ale z _własnego_doswiadczenia_ to odradzam.
> mialem fat32 60GB i dwie windy: xp i 98 chodziło cacy 2 tyg. do momentu jak
> w 98 sie scandisk uruchomił (przed zaladowaniem sys)
> efekt byl taki ze mialem wavy a w srodku fragmenty losowych mp3.
>
> PS NTFS naprawde jest tak niewiele wolniejszy ze sie tego nie odczuwa...

Dobrze, ale jak cos sie stanie z nia to ciezko cokolwiek odzyskac, a
jezeli juz to specjalistycznymi, drogimi narzedziami. To dlatego ludzie
zostaja przy fat32...