Re: Co to jest za problem??

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 22:00:29 MET DST

> "BIOS ROM checksum error
> Detecting floppy drive A media...
> INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER"

BOOT BLOCK sie zglasza zwalil ci sie bios :) ale spoko dyskietka z systemem
programem do flashowania i plik z biosem i bedzie smigac, tak mialem z moim
asusem jak mu niewlasciwy bios zapodalem. Moze tez padla kosc biosu jako
uklad scalony ale chyba mozna to w skrajnosc wlozyc bo boot block chyba jest
tez w tym ukladzie (moze zalezec od plyty). Dalej jak to nie pomoze to
idziesz do kumpla ktory ma taka sama plyte lub przynajmniej kosc biosu
wyciagasz jego kosc z podstawki i wkladasz ja spowrotem ale delikatnie tylko
tak aby byl styk z podstawka odpalasz kompa dochodzisz do miejsca w ktorym
nacisniecie Y powoduje wgranie biosu i podmieniasz kosci i wciskasz enter i
masz zaprogramowany bios
PRZETRENOWANE
Ktos napisal ze to podtrzymanie biosu moze ale ja sie spotykalem z innym
komunikatem nie cheksum error tylko costam costam Defaults loaded

--
Pozdrawiam
BUNIEK