W2K + OfficeXP + Radeon 9000

Autor: rob <robbix1WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 21:36:06 MET DST

Witam i pozdrawiam wszystkich,
Mam dziwny problem, może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
Problem objawia się złym działaniem OfficaXP na karcie Radeon 9000 Pro. Po
włączeniu Worda i szybkim przewijaniu stron obraz totalnie krzaczy się (nie
pomaga jego odświeżenie). Jedynym wyjściem jest restart komputera - wtedy
wszystko wraca do normy. Inne programy działają bez zarzutu (Acrobat Reader,
Word z Oppen Offica itp.), gierki również. Testowałem kartę kilkoma
benchmarkami oraz testerami (m.in. 3D markiem) i wszystkie testy są jak
najbardziej poprawne. Zresztą wszystkie programy chodzą mi ok. tylko ten Word,
a ponieważ jest mi on bardzo potrzebny w pracy zwracam się z prośbą o pomoc
(może ktoś z forumowiczów miał podobny problem).
Mój komp to : P3 1GHz (i815 ze zintegrowanym dźwiękiem i kartą graficzną), 512
MB Ramu, karta graficzna jak wyżej.
Zaznaczam, że próbowałem już różne rzeczy: m.in. instalacja różnych wersji
sterowników do karty, łatka SP3 na Office itp. ale to nic nie pomogło.
Jedno co zauważyłem to, to, że po dezinstalacji sterowników w trybie 640x480x16
kolorów Word działa bez zarzutu.
pozdrawiam
rob