HP 3816 nie drukuje z Worda

Autor: Wanke <uwanke_at_wp.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 20:26:57 MET DST

Witam
Nie wiem czy problem softwarowy czy hardwarowy, wiec z gory przepraszam
jesli to nie tu.
Drukarka HP 3816 drukuje wszystko tylko nie spod Worda, do dzisiaj drukowala
i nagle takie coś...
Co dziwne z excela drukuje, z dosa drukuje, a z Worda gdy chce wejsc we
właściwości drukarki komunikat "Program Word nie może wywołać okna
właściwości, gdyż wystąpił błąd drukarki"
Jako ciekawostke dodam ze mam kilka plików (wyszukałem dwa) z którymi nie ma
problemu i mozna drukować jak również wejść w właściwości drukarki z Worda.
Kilkakrotnie przeinstalowalem sterowniki jak i caly pakiet Office, ale nic
nie dało.
Zainstalowalem sterownik w wersji angielskiej i tez zadnej poprawy.
Podłączyłem drukarke do innego komputera i ciągle to samo...tyle że tam
kilka plików wiecej które nie robią problemu.
Wirusów żadnych nie ma.
I nie wiem co mam dalej z tym począć.
Prosze szanownych grupowiczów o pomoc.
Z pozdrowieniami