Re: LCD

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 18:42:23 MET DST

Dnia 2004-05-27 18:23:57, indywiduum zwane *Sebastian* wymodziło przez
port 119 co następuje:

> Witam
>
> Mam nurtujace mnie pytanie.Kupilem sobie laptopa, i po odpaleniu zobaczylem
> ze na ekranie jest jeden czerwony pixel. Czy jest zjawisko normalne, czy
> moge go reklamowac. Dodam ze z tej dziedziny jestem totalnym laikiem, a jak
> juz wywalam na cos kase to zeby to bylo dobre.

Masz badpixel'a.
Możesz próbować reklamować, ale raczej nic nie wskórasz. Popularne
matryce LCD należą do tzw. klasy II, co oznacza - w zależności od
producenta, rozmiaru matrycy i położenia uszkodzonych punktów - nie
uznawanie reklamacji w przypadku od 2 nawet do 8 badpixeli.
Być może sprzedawca wmieni Ci przez grzecznośc, ale nie musi.
No, ale próbuj :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]