Zawieszanie komputera podczas nagrywania

Autor: mirko <rmirko_at__no_spam_poczta.of.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 16:10:08 MET DST

Witam,
Niedawno zmieniłem nagrywarkę CD na LiteOn 52/32/52 (wcześniej miałem
Teaca 4x i było OK) i czasami podczas nagrywania komputer się zawiesza
(WinXP), pojawia sie niebieski ekran i różne, mało mi mówiące
komunikaty. Nagrywałem Nero 6.xxx (teraz nie pamiętam dokładnie). Zwisy
następowały w różnych momentach nagrywania, najczęściej jednak po kilku
nagrywaniach, ale ostatio komp zaczął się zawieszać za każdym razem przy
pierwszym nagrywaniu po starcie systemu.
Mój sprzęt to: Duron 750, ECS K7VA 1.0, WD 80MB, 640MB RAM, SB Live, 2
sieciówki, Chieftec 360W.
Mam najnowszy bios od v3.0 mimo że mam v1.0 ale muszę korzystać z nowego
bo na starym działa mi HDD tylko w UltraDMA-PIO mode 2. Problem z
nagrywaniem to nie wina tego, bo na poprawnym biosie to samo występuje,

Jak ktoś miał podobny problem, to prosiłbym o pomoc. Dzięki.

Pozdrowienia,
mirko