Procesor, MSI KT4V i Cooler

Autor: Macius <macius_at_kasier.ozzl.org.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 15:01:15 MET DST

Potrzebuje pomocy - gdzie mozna znalec tabele kompatybilnosci coolerow do
procesorow a rodzajami plyt glownych. Mam MSI KT4V, zasilacz lezy blisko
gniazda procesora, obecnie Athlon 1800 XP, went CoolerMaster (dziadostwo),
temp w idle 49 stopni, w grze 55), chce zmienic na Athlon 2400+, i jakis
dobry coolerek, ale chodzi mi glownie o glosnosc (a raczej jej brak) - OK OK
wiem, Zalman, ale problem jest ze Zalman 7000 nie pasuje do tej plyty. Czy
ktos ma taka konfiguracje i np. Zalmana z serii 6000? Pasuje?
Mam na oku jeszcze takie co drogiego - Gigabyte 3D Cooler Pro GH-PCU21VG.
Nie chce podkrecac procesorow, chce po prostu dobry, bezszelestny cooler.
Dzieki za rady. Uprzedzam pytanie - Google nie odpowiada na moje pytanie :)

Maciej