Re: Gdy spali się zasilacz...

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 13:04:17 MET DST

> A co niby te listwy mają takiego lepszego od innych ?

nie te listwy tylko ten konkretny model ... spark sensor

> Pomijam wszelkie fontanny (mowa o wykrywaniu braku uziemienia).
> Masz schemat takiej listwy porównałbym chętnie z innymi.

Wczesniej byl na stronce schemat blokowy, ale chyba cos sie pozmienialo od
tamtego czasu (ja zamawialem ja ponad 1,5 roku temu i nie jest to to samo co
teraz widze na stronce) ...

> Używa ACARA w środku oprócz standardowych dwóch bezpieczników topikowych z
> piaskiem (aby szybciej gasiło łuk) na fazie i zerze jest jeszcze warystor
> podwójny symetryczny dławik (taka kostka zalana jak hybryd - w środku
oprócz
> indukcyjności pewnie jeszcze siedzą ze dwa kondensatory po kilkaset nF) na
> jednym rdzeniu z wyjściem do uziemienia.
> Cóż tu wiecej chcesz wstawiać ?

Z tego co pamietam listwa ta posiadala wiecej warystorow ... byly one wpiete
w jakis sprytny sposob, ale nie pamietam dokladnie bo bym musial zerknac
jeszcze raz na schemacik (listwa jest w firmie wiec nie widze tego teraz).
Nie ma tam jakischs cudow elektroniki zwykle zabezpieczenia, ale lepiej
tlumila "szpilki" w sieci ...