Re: SDI i switch?

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 10:17:32 MET DST

> Na razie to mam tak jak piszesz tzn komp karty sieciowe i rozdzial tylko
> mnie wpienia ze moj biedny komp musi chodzic non stop :) ale chyba nie
da
> sie nic zrobic pewnie musi chodzic

Nie musi. Możesz wykorzystać stary komputer typu Pentium 16MB RAM, grafika
dowolna, karta sieciowa i w najprostszej wersji tylko ze stacją dyskietek.
Instalujesz na dyskietce coś takiego jak Freesco, konfigurujesz ,
podłączasz do tego kompa modem SDI, a kompa do switcha i masz internet na
każdym kompie. Jedynym kompem który musi chodzić non-stop jest właśnie ten
Pentium. Możesz go zmodyfikować tak aby był niesłyszalny. mianowicie na
procesor zakładasz duży radiator od Pentium 3 ale bez wnetylatora,
zdejmujesz górną obudowę zasilacza, wyciągasz z niego wiatrak i masz
bezgłośny komputer, no nie zupełnie bo czasami stacja dysków sie odezwie
:-)
Inne rozwiązanie to dodanie twardego dysku np. 1GB, zainstalowanie linuxa
(polecam Slackware, przejrzysty i mało wymagający, gotowe konfiguracje
dostępne w sieci np. na www.slackware.com.pl)
RF