Re: Gdy spali się zasilacz...

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 09:32:27 MET DST

Paulie wrote:
> ps- czy jeśli komputer włączony jest praktycznie non stop to
> prawdopodobieństwo, że w końcu się sfajczy rośnie?

Najwieksze prawdopodobienstwo zjarania psu, jest przy wlaczaniu kompa. Jak
jest juz wlaczony to spalic go moze, jakis wielki skok napiecia. Mi sie nie
dawno cos takiego przytrafilo. Nagle polecialy iskry z gniazdek i przepalilo
wszystkie wlaczone zarowki w chacie, oczywiscie komp sie wylaczyl. Po
wcisnieciu korkow na swoje miejsce odpalilem kompa i okazalo sie ze wszystko
jest ok ;)

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |