Re: płyta ASROCK K7S8X - pytanie o AGP

Autor: Paweł Zawada <pezet_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 07:29:09 MET DST

On Wed, 26 May 2004 19:00:41 +0200, Rafał W wrote:

Witam

> czy do płyty wymienionej w temacie można bezpiecznie zamontować kartę
> graficzną AGP x1 i czy ona będzie działać ? Przykładowo Matrox Millenium
> G200 albo jakaś Riva TNT M64 itp. Chodzi mi o napięcie zasilania, bo jak
> widzę przy portach AGP 4x i 8x jest wynosi ono 1,5 V a wcześniej było 3,3 V.
> Więc czy do nowych płyt głównych już tylko najnowsze karty można wkładać ?

W instrukcji płyty jest napisane:
"Please do NOT insert a 3.3V AGP card into the AGP slot of K7S8X or K7S8XE
motherboard! It may cause permanent damage!". Mam nadzieję, że
tłumaczenie jest zbędne. Gdyby jednak tak nie było: włożenie starej
karty NIE jest wskazane, gdyż może trwale uszkodzić sprzęt.

pozdrawiam