17LCD czyli Samsung 174T vs. Belinea101751

Autor: pitt <3esiek_at_wp.pl-BEZ.TEGO>
Data: Thu 27 May 2004 - 02:16:31 MET DST

Witam

Samsung 174T vs. Belinea 101751 - Co lepsze?

Moze ktos z grupowiczow nie koniecznie widzial/testowal oba panele ale
zechcialby sie podzielic wrazeniami z kozystania chociaz jednego z nich...

Stoje przed zakupem i mimo ze wiem ze raczej parametrami belinea wygrywa
(katy widzenia, system gwarancji) design samsunga powala beline'.

Na stronie Samsunga jest wzmianka ze ten 'nowy' panel ma czas reakcji
12ms - troche ciezko do konca w to uwierzyc, ale jezeli to by byla
prawda to wolalbym szybszy i ladniejszy panel niz szersze katy widzenia
i bycmoze jeszcze niektore lepsze parametry brzydkiej Belinei.
(interesuja mnie tylko panele z funkcja pivot)

pozdro

--
       _pitT
3esiek@wp.pl-BEZ.TEGO