Re: Stara druk. laserowa PS i dlugie przesylanie danych do druku

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 01:12:04 MET DST

Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <shango@o2.pl> napisał w wiadomości
news:c92n2o$4i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moze i ta zmiana systemu masz i racje ale nasz szanowny zalozyciel tego
> tematu nie napisal jakiego uzywa systemu.Generalnie to wina braku pamieci
> drukarce ale z drugiej strony zauwazylem iz systemy oparte na jadrze NT
> lepiej radza sobie z wydrukami np . moja hp3p pod w95 drukuje pdf'y bardzo
> dlugo znaczy dlugo je przetwarza system zanim wydrukuje sie ale pod w2000
> dziala to bardzo szybko.

Oj nie tylko pamieci, procek w drukarce tez ma znaczenie. Moja hp 4000 robi
parosekundowe przerwy po kazdej stronie w graficznym pdfie czy w serii
tiffow, natomiast doci, albo pdfy z tekstem wypluwa jedna za druga. I to
zarowno w trybie 1200 jak i 600 dpi (tzn jest wtedy inna szybkosc
wypluwania, ale sprawa pauz wyglada tak samo). Pamieci napewno jej nie
brakuje, bo ma 72MB ;)
Natomiast nie rozumiem jakie znaczenie moze miec system operacyjny co do
drukowania... moze jesli chodzi o przesylanie przez lpt, ale jak drukarka
dostaje plik w PS albo PCL, to nie ma znaczenia skad go ma, po prostu go
sobie mieli...chyba?

A do autora watku:
Jak bedzie dokument za duzy, to wyrzuci na lcd, albo wydrukuej strone z
napisem, ze za malo pamieci, lub cos w tym stylu. Nie napisales jak ja masz
podlaczona, i czy dlugo trwa odbieranie danych, czy samo przetwarzanie, bo
moze po prostu masz lpt (jesli to przez lpt) ustawione w wolny tryb?

pozdrawiam