Re: liteon 52/32/52 i plytki cdr

Autor: kawol <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 00:19:48 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w
wiadomości

> Kiedyś kupiłem 10szt. tak do testu, i ANI jedna CDR nie była
dobra.
> Każda CDR Esperanza miała jakiś(eś) błędy :(

To musiało być bardzo dawno temu. Jak miałem pierwszą nagrywarę,
4x4xniepamiętam_ile to były takie jaja z Esperanzami. Odkąd mają
białe naklejki, po jakimś dłuższym czasie nieśmiałości zacząłem
ich używać i jeszcze na żadnej się nie zawiodłem.
Tak samo bezproblemowo chodzą Platinum - generalnie na nich
nagrywałem i kilkuletnie płyty nadal chodzą bez zarzutu. Nie mam
zastrzeżen do TDK i Verbatim, za to zawiodłem się już na Sony i
Dysan.

--
 ::::::: kawol@channex.machine.hardware.is :::::::
  celeron 800 @ Abit SE6 @ fsb 133, gf4mx420,