notebook padl po flashowaniu - pomocy

Autor: kaka <andrzej_at_ltc.neostrada.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 00:20:03 MET DST

Witam mam problem poniewaz po flashowaniu biosa padl mi notebook acer
travelmate 520 i niestety nie wstaje juz - po uruchomieniu slychac dysk,
odpala cd, pali sie lampka "POWER" oraz od sygnalizacji ladowania gdy
podlacze ladowarke, ale nie slychac juz wentylatorka od procesora :-(.

Prubowalem juz programowac poprzez boot block boot ale ten nawet nie szuka
dyskietki w napedzie fdd, niewiem co moglo sie stac czy moze ktos polecic
mi firme ktora naprawia takie rzeczy, uklad biosa to mx29f004ttc-12 jezeli
ktos posiada jakies namiary lub informacje prosze o pomoc.

Dziekuje