Re: Dysk 160GB

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 23:02:56 MET DST

Użytkownik "Mario" <pracus3@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:c9303h$3cs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak próbuje bezpośrednio instalować Windows XP to mój dysk 160GB jest
> widziany jako 131GB. Co z tym dalej zrobić?
> Za wszelkie uwagi z góry dzięki.
> Tam wcześniej chodziło mi o 40GB na pierwszej partycji i reszta na
drugiej.
> Pozdrawiam
> Mariusz

Zainstaluj bezpośrednio XP na nie sformatowany dysk (utwórz sobie 40GB tak
jak chcesz), jak już będziesz miał postawionego XP to zainstaluj "service
pack 1" i dopiero wtedy utwórz drugą partycję po windowsem przy pomocy
"narzędzia administracyjne -> zarządzanie komputerem -> zarządzanie dyskami"
W ten sposób będziesz miał wykorzystany cały dysk.

deep