Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 22:16:23 MET DST

Virus_7 wrote:
> Ale po jakimś czasie można zauwarzyć, że czuć spaleniznę, a cisza jak
> makiem zasiał ;P

Niekoniecznie. Te Megabajty są tak proste w budowie jak młotek bez klina.
Mają wstawione najtańsze wiatraki za złotówke 3000 obrotowe. Obniżenie
obrotów o 1000 i lepsze ułożenie łopatek, które nie obniża przepływu
powietrza jest dobrym pomysłem. Oczywiście jak wspomniałem można dać wiatrak
z czujnikiem temperatury, ale problemem jest gdzie wepchnąć czujke żeby
prawidłowo reagowała na zmiany temperatury.