Re: Taśma do dysków na metry - gdzie ?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 21:01:27 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:c92tac.208.2@Hobby.od.18.lat...

> Chciałem powiedzieć, że skoro standard przewiduje *max* 45cm,
> to raczej nie kupisz dłuższych kabli w sklepie.

kupi z metra w lepiej zaopatrzonych sklepach elektronicznych ale oczywiscie
sama tasme
bez koncowek ; sam dawno temu robilem "szerokie" kable scsi z kupionego z
metra kabla
i zakupionych oddzielnie wtykow.Nie zmienia to faktu ze zastosowanie tego
jako kabla sygnalowego wzmacniacza to pomysl bez sensu :) - juz szybciej
mozna by zrobic taki kabel z SATA ; tam chyba kazda zyla jest ekranowana.

pzdr

pzdr