Re: Taśma do dysków na metry - gdzie ?

Autor: Michał Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 20:50:15 MET DST

> Chciałem powiedzieć, że skoro standard przewiduje *max* 45cm,
> to raczej nie kupisz dłuższych kabli w sklepie.

Jeśli chodzi o taśmę do twardziela to można ją kupić na metry w dobrym
sklepie elektronicznym razem z gniazdami wtyczkami i czym byś tam chciał.Jak
się nie mylę to jest to to
http://www.seguro.pl/cgibin/shop?show=P2101&sort=id&sid=79205710
ale ja tego bym nie używał do głośników. Zajrzyj na pl.misc.elektronika to
Ci wybiją ten pomysł z głowy.

Pozdrawiam