Re: Taśma do dysków na metry - gdzie ?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 26 May 2004 - 18:35:00 MET DST

Sander claimed:
> To sobie zrób. Standard przewiduje, że taki kabel może mieć max 45cm.

Zrobić muszę mieć z czego :) Kilkukrotne lutowanie ze sobą 40stu małych
kabelków to masakra :/

> Pewnie nie więcej niż 5V.

Jak taki kabel zachowa się przy np. 0.5V ? Może wiesz coś o jego
możliwościach niesienia sygnału ? Ja nie wiem nawet jaki jest sposób
transmisji - czy używana jest jakaś korekcja sygnału ?

--
   :: http://night.pl/~viper/ ::