Canon BJC-2100 - problem:(

Autor: KarolGT <KarolGT_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 16:11:25 MET DST

witam

mam ta drukarke, juz troche sie nadrukowala, gdy juz kolejny raz skonczyl
mi sie tusz i drukarka przestala drukowac, to kupilem glowice BC-20 (chyba
tak sie nazywala - jest to tylko czarny kolor) i dzialalo wszystko oki.
potem tusz sie skonczy, zaczalem troche regenerowac ta glowice (dolewajac
tuszu) i dzialalo, wszystko sie drukowalo oki itd itd, w koncu przestalo
drukowac, tzn np. drukowala co druga linijke, lub np jedna linijke czarna,
a druga jasniejsza..myslalem ze to wina starej juz glowicy wiec kupilem,
nowa oryginalna glowice canona (bc-21e) taka jaka byla od nowosci i
niestety problem jest ten sam.

drukuje sie np 1 linia na czarno, a potem
pare linii np. na zolto, czerwono, niebiesko. wykluczam raczej wine
sterownikow itd, gdyz windows juz byl niejednokrotnie instalowany i
sterowniki tez wgrywalem od nowa, jedyne co mi pozostaje (jelsi to wina
softwar'owa) to uruchomic ja pod Linuxem, ale poki co moze ktos wie czy
jest to jakis problem z sama drukarka i jak go rozwiazac?

z gory dziekuje za odpowiedz

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte GA7-VT600 256 DDR 400 MHZ