Re: Jak zgrac film z kamery do PCta ?

Autor: VSS <news_at_lasershow.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 15:17:14 MET DST

In news:c91mcr$q85$1@nemesis.news.tpi.pl,
Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał (a):
> Mam takie cos na plycie wbudowane (asus p4p800 deluxe). Czyli tylko
> kabelek i soft potrzebuje ? A jaki progrmaik od razu moze zgrywac do
> divx czy cos podobnego ?

tak, tylko kable i soft. Nie spotkałem się chwilowo z takim softem, obraz
idacy z DVin jest na tyle obszerny, że będzie problem z kodowaniem w real
time do Divx. Pinnacle studio 8 pozwala na zgranie do pliku, czas zgrywania
to tyle ile trwa film, potem dorobaisz napisy (jak chcesz) i kodujesz do
divx'a. Program jest intuicyjny i nie powinieneś mieć problemu.

--
VSS      http://www.lasershow.pl
Progressive & Minimal Trance  http://www.uridium.prv.pl/