Re: Co jest przyczyna ? mala zagadka

Autor: Jerry <Jarekhe_at_onet.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 11:24:52 MET DST

stawiam na zasilicz i ew. pamiec. ostatnio przerabiałem podobny problem i
wymiana zasilacza pomogła. jescze sprawdz czy kondensatory na płycie są
wybulwine, jezeli tak to płyta.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"
Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com