Re: Stara druk. laserowa PS i dlugie przesylanie danych do druku

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 10:22:21 MET DST

Witam

NIe znam tej drukarki ale zapewne problem lezy w malej ilosci pamieci
drukarki zapewne ma 1 MB.Jak masz do niej manulala to powinno byc opisane
jak ta pamiec rozszezyc.Jak masz jakies linki o tej drukarni to mi podeslij
a ja postaram sie pomoc.Mam HP3P i po dołozeniu pamieci z 1 do 3 mega smiga
elegancko.

Pozdrawiam
Mirek