plyta DCS KT7 jaki max Duron pojdzie ?

Autor: Jack Daniels <daniel_29_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 07:52:12 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow !

Mam pytanie jak w temacie, czyli jaki maksymalnie Duron bedzie wspolpracowal
z chipsetem KT7 ( plyta glowna to jakas nieznana mi marka DCS - nie mylic z
ECS ). W tej chwili plyta ta chodzi na duronie 700 ale trzeba mu
zdecydowanie wiekszej mocy stad moje pytanie. W opisie plyty wyczytalem, ze
obsluguje FSB 100/200 MHz. Overclocking nie wchodzi w gre tylko wymiana na
nowy proc Durona tylko jaki maksymalnie ? Jesli znacie odpowiedz to bardzo
Was prosze podzielcie sie nia :)

Pozdrawiam
Jack Daniels