Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 00:26:06 MET DST

Halo, in news:c90bd0$h3d$1@news.onet.pl, Meetom hat geschrieben:

> Dzięki za info :)
> Mi tam te literki i cyferki duzo nie mówią - wierzę na słowo :)

Spoko:-) Z ciekawości obejrzałem inne aukcje tego kolesia. Sprzedaje
jeszcze ciekawsze "wynalazki". Na przykład Q-Tec o mocy 550W...
He he... jak się jednak obejrzy naklejkę z obciążalnoscią
poszczególnych napieć to się okazuje że jest gorszy od wspomnianego już
Chiefteca 360W:-)

Nie wiadomo nawet czy te parametry na naklejce są prawdziwe. Może
okazać się że w rzeczywistości jest jeszcze dużo gorzej.

Te zasilacze przypominają mi popularne swego czasu magnetofony
sprzedawane na bazarach - głośniczek 80mm ale naklejka dumnie
obwieszcza 200W-PMPO :-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,