Re: jak naprawić podajnik papieru

Autor: KriS <bez_at_maila.com>
Data: Tue 25 May 2004 - 23:20:39 MET DST

> Mam pytanko: mam drukarkę HP 1100 która pobiera po kilka kartek.
> Wniosek "uszkodzony podajnik papieru".
> Na czym polega naprawa podajnika , czy mozna to zrobic samemu. Czy
> ktoś już robił sam coś takiego?
>
> Pozdrawiam

Nie jest to wada drukarki, są to części które zużywają się (w innych
modelach HP też się wymienia separatory papieru).
Wejdź na stronę:
http://partsurfer.hp.com/cgi-bin/spi/main
wybierz region: POLSKA
wpisz w polu: "By part number" numery części
RF5-2886-000CN
RY7-5050-000CN
drukarka typ: 4224A
te części zużyły się (zazwyczaj co ok. 30tyś. stron) i to powoduje
pobieranie dużej ilości papieru.
Części można kupić na:
http://www.it.dacpol.com.pl/

Pozdrawiam