Re: Karta TV

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 06:39:00 MET DST

Piotr Nowicki wrote:

> Mam kartę tv aver fun tv-lite.Czy można dostać gdzieś do niej sterowniki i jakiś
> software? I czy będzie działać pod win 2000/XP

Wow! Na komputerze z ISA chcesz instalować 2000/XP ~;-)
Wracając do tematu: miałem Lite'a jakieś 10 lat temu i o ile pamiętam
po ciężkich bojach udało mi się ją odpalić w WinNT4... Jeżeli dobrze
sobie przypominam, odpalenie polegało na uruchomieniu DOSowskiego
programu karty, po wcześniejszym dwukrotnym zapuszczeniu programu
typu PORTIO (PORTs for DOS): raz dla karty TV, drugi raz dla grafiki...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|