Re: podlaczac czy nie podlaczac?

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 22:25:17 MET DST

In news:40B35E77.AEEC3D27@usun_to.wp.pl,
Radek.K <radek678@usun_to.wp.pl> typed:

> Jestes szczesciarzem.

    Widać jest nas więcej... Ja jakoś też zawsze zapominam wyłączyć komputer
przed grzebaniem w środku, i jak do tej pory jedyny efekt uboczny to spalony
SB Live kiedy szukałem slotu PCI w którym nie będzie konfliktów. No i dzięki
temu konflikt usunęłęm bo już nie było co wkładać :D

    A tak serio, swego czasu przełączanie dysków bez wyłączania komputera
było u mnie na porządku dziennym, i jak do tej pory żadnych efektów
ubocznych. Jedyne 2 dyski jakie mi padły, to jeden ze stołu na beton, a
drugi ze starości (8 latek miał biedaczek)

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto@o2.pl    GG: 2236900   #
# AMD XP 2500+ M 12.5x180Mhz | Asus A7N8X DLX | R9600XT 256MB #