Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 22:03:07 MET DST

*dymek* wziął i napisał:

> Jak to jeden kabel? Musi byc obwod zamkniety w kazdym ukladzie
> elektrycznym.

No w tej chwili wiatak podłączony jest JEDNYM kablem (z żyłkami czerwoną
i czarną) wprost do płytki zasilacza. Ja chcę go zamiast do płytki
zasilacza podłączyć do gniazdka na płycie głównej też JEDNYM kablem
(tyle, że tu juz chyba z 3 żyłkami).

Czy może ja czegoś nie wiem i wiatrak trzyma się zasiłki czymś jeszcze..

--