skaner canon - help

Autor: Szymon <mail_at_wytnijtoszymix.net>
Data: Tue 25 May 2004 - 21:25:15 MET DST

Witam szanownych grupowiczów!

Sorry, że trochę NTG..., ale czas mnie goni strasznie

mam pozyczony skaner Canon D660U, z wbudowaną w klapę przystawką do slajdów.
Wcięło jednak nakładkę na szybę, z wyciętym w odpowiednim miejscu,
odpowiednich rozmiarów okienkiem. Od godziny próbuję wycelować w
odpowiednie miejsce na przygotowanym na podstawie górnej lampy prostokącie i
zima.

Ma ktoś może taki lub podobny skaner Canona i mógłby przesłać mi na maila
wymiary tej nakładki.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Szymon

mail@WYTNIJszymix.net