Laptop i "zwykly" dysk

Autor: KarolGT <KarolGT_at_interia.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 21:02:47 MET DST

witam

nie jestem zbyt zorientowany w temacie laptopow,wiec sorki z gory jesli
moje pytanie wyda sie banalne.

otoz:

planuje sobie kupic laptopa, klasy pII/celeron, oczywiscie uzywanego.
Domyslalam sie ze pewnie dysk bedzie mial okolo 4-8 GB, a na normalnym,
stacjonarnym komputerze mam dysk 80 GB,a wiec przesiadka znaczna. Chcialem
tez moc korzystac z np.programow czy roznych plikow ktore mam juz na tym
80 GB dysku i dlatego chcilem sobie podpiac ten dysk do laptopa, ale
tak,zeby bylo ona jako ten "glowny" dysk,tzn zebym mogl z niego uruchamiac
system itd.

czy jest cos takiego mozliwe? jesli tak, to w jaki sposob i ew koszt
takiego rozwiazania?

z gory dziekuje za odpowiedz.

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte GA7-VT600 256 DDR 400 MHZ