Re: WITAM!!!!!!!!!

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 18:35:11 MET DST

Dnia 2004-05-25 18:03:26, indywiduum zwane *ws* wymodziło przez port 119
co następuje:

[...]
> W magnetowidzie mam euro złącze. Kabel kupiłem już gotowy.

To nic nie znaczy. Może być eurozłącze z separowanym sygnałem luminacji
i chrominacji (S-VIDEO) i zespolonym (VIDEO). Jeśli masz VIDEO, a
wyjście z karty S-VIDEO to za cholerę nie dostaniesz kolorów. Kapujesz ?

Ja mam sprzęt soniacza, ma 4 wejścia: svideo, chinch, 1xscart video i 1x
scart video/svideo (przełączany). Podłączam wyjściem svideo do scart'a
video i obraz jest mono. Podłączam do svideo i jest kolor. Przełączam
scart'a svideo w tryb video i jest mono.

Jeśl masz tani magnetowid, to raczej na pewno nie obsługuje svideo. I
nic nie poradzisz - albo zrobisz sobie przejściówkę, albo z karty
pociągniesz sygnał video.

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]