Re: Dobra tania płytka...

Autor: Przemek <przemekWYTNIJ_TO_at_vulcan.edu.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 09:02:26 MET DST

mialem podobny problem.. z tym, ze plyte chcialem kupic max do 200pln -
wybralem (po przeszukiowaniu forow itp) asrocka na czipsecie sis'a
(odpowiednik kt400??? - ecs'a odradzano, shutle mialo w tej cenie kt266.. i
padlo na asroca).. z moim duronem chodzi baaaardzo stabilnie - windowsa
udalo mi sie raz wywalic jak na XP zaintalowalem drivery drukaki nie od XP
:) Do tego dzwiek 6 kanalowy (wyjscia zdekodowane wiec mozna kupic zestaw
glosnikow za 150pln i mamy "hołm kino", sieciowka).. polecam (kosztowala
chyba cos okolo 140pln) Nie ma co sie wykosztowywac na jaks super plyte o
przyszlosciowych rozwiazaniach (np kosztujaca 400pln) bo gdy waskim gardlem
bedzie predkosc sprzetu (ja mam durona 1600 i nawet mi sie go podkrecac nie
chce a na tym asrocku do 2100 kreca bez problemu) to cos co dzis kosztuje np
1000pln (dobry proc i dobra plyta) bedzi mozna kupic za 2 lata np za
100-200pln. To sie po prostu za szybko rozwija aby kupowac sprzet z mysla o
tym aby byl wystarczajaco dobry przez 5 lat
Pozdrowienia,
Przemek