Re: podlaczac czy nie podlaczac?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 15:37:40 MET DST

wto, 25 maj 2004 o 14:24 GMT, Cheeper napisał(a):

> Kolezanka niedawno usilowala przelaczac tasmy na dysku przy wlaczonym
> komputerze.Pierwszym tego efektem tego jest padniety dysk twardy. Drugim
> efektem jest swiezo zakupiony nowy dysk. W zwiazku z tym mam pytanie:
> podlaczac nowy dysk?, czy istnieje ryzyko ze ewentualnie padniety
> kontroler na plycie moze uszkodzic nowy dysk? Jak mozna sprawdzic czy
> kontroler jest sprawny?

nie wiem w czym jest problem...

ja robilem a`la hotpluga, ze zwyklym dyskiem na zwyklej tasmie, wszystko
ladnie dzialalo, tak jakby to byl prawdziwy hotplug...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][  Every creature has within him the wild,  ]
[       Ekg: #3781111            ][  uncontrollable urge to punt.             ]