Konfiguracja w BIOS

Autor: Problem <problem_at_vp.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 14:53:27 MET DST

Witam!
posiadam płytę Abit KG7 z procesorem Athlon 1200 i pamięcią PC2700. Oba
obsługują szynę 266 Mhz ale mój procesor nie chce pracować na ustawieniach
9*133. Jakie warości mam ustawić w BIOS (jaki MULTIPLIER jaki FSB, jaki FSB
rate, jakie napięcie ), żeby procesor pracował na prędkości 133 Mhz ?
Komputer po ustawieniu 133*9 rusza i ładuje się Windows ale potem wyskakuje
komunikat Kontroler Rejestru napotkał błąd w Rejestrze i musi zrestartowac
komputer. Potem pojawia się niebieski eokineko i odzyskuje wpisy z rejestru
i restartuje komputer i tak w kółko dopóki nie ustawię 100*12 i wszystko
wtedy chodzi dobrze.
Proszę o pomoc jak skonfigurować BIOS, żebym mój procesor pracował na
prędkości 133 Mhz

Dziękuję za wszelkie rady