Re: Kieszen HDD ViPower USB ?

Autor: Sebek74 <sebek74_at_go2.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 13:10:18 MET DST

> Mozna ja podlaczyc pod USB. Czy ktos z Was korzysta moze z takiej
> kieszeni? Cena jest zachecajaca - ok. 50zl...

Ciekawe czy sama szuflada jest np kompatybilna ze standardowa szuflada
RH-06F, bo nie sadze zebys znalazl wiele kompow wyposazonych w taka szuflade
jak znalazles. Chyba ze kupisz 2 i uzywasz tylko w tych 2 kompach.
Niewatpliwie fajna sprawa to podpiecie przez usb bo podlaczysz dysk w
locie... btw slyszalem ze pojawily sie juz szuflady na dyski serial-ata,
ktore tez to umozliwiaja. Druga sprawa, ze takie usb 2.0 jest mimo wszystko
chyba wolniejsze niz ATA66.
A nie lepiej zainwestowac w kieszen zewnetrzna 5.25" i w nia wsadzic dysk?
Nie beda sanki potrzebne w drugim komputerze - po prostu wpinasz i juz.