Re: scsi problem winxp nie startuje

Autor: SaT <strzegom_at_strzegom.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 12:14:03 MET DST

> komntroler dzialal wczesniej i dziala, bo jak juz pisalem uzywam go ze
> scanerem snapscan 1236s.
> Sterownikow nie instalowalem WIN xp sam wykryl kontroler.
> Kontroler scsi prawidlowo rozpoznaje dysk podczas startu komputera.

ja bym zrobil pare rzeczy dla kontroli:
a) podmienil kabel scsi
b) zresetowal bios kontrolera na ustawienia defaultowe (u mnie w kontrolerze
jest np
usatwienie z ktorego urzadzenia scsi komp ma startowac)
c) sprawdzil dysk (zworki, terminator, id)
d) wybebeszyl kompa .. tzn. zostawil bym tylko dysk scsi i wystartowal z
dyskietki
 pod wina 98.. sprawdzil czy fdisk widzi dysk poprawnie (wtedy bedzie jasne
czy to wina dysku czy moze windowsa xp)

pozdrowka
SaT