Re: athlon XP a temperaturka?

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 09:08:28 MET DST

Użytkownik "Dempsey" <dempseyNoSpam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c8uns6$gkd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Twister" <pawelszlazak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> GA-7VT600
> warstwą
> zaczęła
> 60
> >

> Witam... a coolerek napewno dobrze założony ??? Może jakoś nierównomiernie
> do rdzenia przylega, no i oczywiście napięcie w biosie do sprawdzenia.
Swoją
> drogą dość ciekawe jest ze temperaturka spadła ci aż o 10 stopni po
> założeniu wentyla wyciągającego. Chyba pomyślę nad czymś takim .. bo latem
> zawsze cieplej w otoczeniu a co za tym idzie i w kompie.
> Pozdrawiam

A który masz numer biosu płyty głównej?
Pytam bo wczesne wersje źle pokazywały temperaturę i po wgraniu nowszego
biosu było 10 stopni mniej (w twoim przypadku byłoby 50 stopni a to jest
normalan temperatura dla tej płyty i procka). Mam tą samą płytę i też miałem
2400 i ok 55stopni a teraz mam bartona 2600 i 47stopni.

deep