Program do testu pamięci ram ?

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 00:07:53 MET DST

Witam mam pytanie na temat jakiegośdobrego programu do testowania pamięci
ram. Dodam że OS to winxp. Sęk w tym że mam nowego laptopa toshiba satelite
a40 s151. i dośc często wyskakuje mi błąd i niebieski ekran. Problem w tym
ze taki błąd wyskoczył mi nawet w trakcie instalacji windowsa więc sądzę że
jest tu jakiś problem sprzętowy. Choć ostatnio w trakcie gdy uruchamiana
była gra na nim to wywaliło bląd 0x000000c2 a to z tego co siedowiedziałem
jest problem ze sterownikami pod karty ATI, a takowej tam zainstalowanej
nie ma. Jest grafika intela.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie byłbym wdzięczny. No i prosze o ewentualne
programy do testu.

Dzieki