Re: 5L

Autor: Tomek <"Tomek">
Data: Mon 24 May 2004 - 23:21:51 MET DST

> Kupiłem juz jakis czas temu HP 5L.Ostatnio zaczeła miec problemy z
> pobieraniem papieru.

klasyka...

> To kupiłem ten zestaw naprawczy na allegro.No i sie do igrałem.

trza było zamówić darmowy zestaw z HP (nawet przesyłka jest na ich koszt) a
nie kupować u naciągaczy co wzięli darmo a potem sprzedają - na pudełkach
jest duży napis NOT FOR RESALE...

>Teraz pobiera
> 1/3 kartki i staje tak jak by cos blokowało dalej.

możliwe, że źle tą gumkę zainstalowałeś i coś się zakleszcza

>Czy jest jakis sposób by
> powrycic do poprzedniego stanu ?

jasne, musisz usunąć to co wkleiłeś i zrobić to raz jeszcze, porządnie !!!
Ja robiłem co prawda w 6L ale to bardzo podobna drukarka i pomogło - już z
rok chodzi podajnik OK.

--
Tomek