Re: dysk Fujitsu

Autor: Michus <michus_at_pcplus.com.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 23:31:30 MET DST

> Mam dysk Fujitsu - FUJITSU MPG3204AT-C - padła w nim elektronika - i
> chciałbym dostać się do danych - na jednej z aukcji internetowych
> jest taki dysk jednak rożni się tą ostanią literką czyli jego
> symbolika FUJITSU MPG3204AT-E. Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi
> powiedzieć czy elektronika będzie pasować ?. TIA.

Witam

Nie kupuj tego dysku. Wymiana elektroniki zwewnetrznej
nic tu nie da. Mnie padl dokladnie taki sam dysk. Kupilem
inny i przelozylem elektronike - bez efektu.
Pozniej w serwisie centralnym dowiedzialem sie, ze te dyski
wszystkie maja wade, i pada cala seria. Pada w nich
wewnetrzna elektronika, jakis uklad odpowiadajacy
za pozycjonowanie glowicy. Jedyne co pozostaje,
to wymienic na gwarancji na inny.

Pozdrawiam

Michus