Re: Dobra tania płytka...

Autor: peterd <aipdrozd_at_wp.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 22:54:31 MET DST

> To po prostu nielogiczne. KT600 ma większe możliwości, za darmo
> praktycznie dostajesz SATA i Raid. Nie widać powodu żeby nie brać KT600.
Akurat na KT-600 był w sklepie tylko ECS, a ja miałem rozbebeszony komp
i nie chciałem czekać, był jeszcze Epox 8...3I ale jakoś nie miałem
przekonania.
Pozdr
peterd
PS. Podkręcać nie zamierzam a za 2-3 latka i tak trzeba będzie zmieniać na
jakiegoś Athlona 64lub coś lepszego. Jestem zadowolony i nie żałuję wyboru,
płyta stabilna i to jest dla mnie najważniejsze.